אביזרי בטיחות לחניונים

אביזרי בטיחות לחניונים
אביזרי בטיחות לחניונים

אין אף נהג היום שלא יסכים איתי ויגיד שמצוקת החנייה שהולכת וגדלה בשנים האחרונות נהיתה פשוט קשה ובלתי נסבלת. הפתרון למצוקה הזו, היא בניית חניונים ובכך להגדיל את מקומות החניה באזורים צפופים שבהם מקומות החניה מעטים ביחס לכמות בנייני המגורים והמשרדים שבאזור. כאשר חושבים על בניית חניונים רצוי מאוד לחשוב על אביזרי בטיחות לחניונים על מנת לשמור על בטיחותם של הנהגים בחניון ואף של הולכי הרגל. במאמר זה נציג כמה אביזרי בטיחות לחניונים שכדאי לכם להכיר.

 

פסי האטה

בחניון תנועת הרכבים דיי גדולה וברגע שרכב ירצה לצאת מתא החניה שבו החנה את הרכב, הוא עלול לפגוע ברכב שיעבור במהירות. לכן, פסי האטה נחשבים לאחד החשובים מתוך אביזרי בטיחות לחניונים.תפקידם הוא כמובן להאט את מהירות הנוסעים בחניון ובכך לדאוג שנהגים בחניון יסעו במהירות נמוכה כמו שצריך לנהוג בתוך חניון.

 

מראות פנורמיות

אביזר בטיחות נוסף שנחוץ שיהיה בחניון הוא מראה פנורמית. תפקידה של המראה הפנורמית היא להרחיב את שדה הראיה כאשר הוא מצומצם. איפה מומלץ להתקין מראה פנורמית בחניון? ובכן ראשית רצוי להתקין בכניסה / יציאה מהחניון בייחוד כאשר מדובר ביציאה לתוך רחוב, במקרה כזה הנהג יתקשה לראות האם ישנם הולכי רגל על המדרכה. בנוסף רצוי להתקין מראות בצמתים ראשיים בתוך החניון כדי שהנהגים שמגיעים יוכלו לראות אם מגיעים רכבים נוספים מכל הכיוונים האפשריים.

 

מעצור חניה

מעצור חניה הוא משמש גם לאחד מאביזרי בטיחות לחניונים אך הוא גם משמש לאביזר שעוזר לנראות החניון ולשמירה על הסדר בחניון. מעצור החניה הוא יחידה באורך של כ-1.80 מטר ואותו מתקינים בקצה תא החניה. בעזרתו נהג אשר נכנס לתא החניה יודע בדיוק מתי לעצור את רכבו מכיוון והוא "נפגש" במעצור החניה.

דבר זה תורם לכך שלנהג קל להחנות את רכבו, הוא מחנה בניצול מקסימלי של החניה ומשאיר אתדרכי הגישה לרכבים נוספים או להולכי רגל פנויים בכך שהרכב לא בולט מקדימה או מאחורה.

זהו רק מקבץ קטן של אביזרי בטיחות לחניונים שכדאי לכם להכיר לפני שאתם מאבזרים חניון. ישנם עוד המון אביזרים, חלקם כמו שאמרנו מסייעים לבטיחות הנהגים והולכי הרגל וחלקם תורמים לנראות החניון ואף עוזרים על שמירת תאי החניה  כגון המוצר שומר חניה.

לעוד מידע על אביזרי בטיחות לחניונים הכנסו לאתר https://safety-products.co.il/ ותוכלו להתרשם ממגוון  רחב של אביזרים שתוכלו לרכוש ברכישה בטוחה ומיידית און ליין.