המלצות ומכתבי תודה של לקוחות שפנו בנושא סימון חניה וסימון כבישים

לפניכם חלק ממכתבתי תודה והמלצות של לקוחות בפריסה ארצית, שפנו אלינו בנושא של סימון חניות וסימון כבישים, כאשר לכל אחד מהם דרישות שונות לביצוע הפרויקט – מוזמנים לקרוא ואם יש לכם שאלות בנושא או שגם אתם צריכים הצעה לעבודות תחזוקה של סימון חניות או כבישים, מוזמנים לפנות אלינו:

 

פנינו לקבלת הצעה לסימון כ-50 חניות אצלנו בגבעת ברנר, כאשר הפעילות צריכה להתבצע תחת כיפת השמיים והדאגה שלנו הייתה לכך, שהסימון יחזיק זמן רב ככל הניתן.

פנייתנו התקבלה בצורה מיידית והועברה לטיפול מקצועי של אנשי שטח שנתנו הצעה שתואמת את הציפיותשלנו וגם הסבירו לגבי התהליך ואפשרויות שונות של חומרים, כאשר ככל שהחומר יהיה איכותי יותר, כך גם זמן שיחזיק מעמד והסימון לא ימחק ממקומות החניה שלנו.

גל, גבעת ברנר

 

אני עוזרת לוועד הבית בבניין שאני מתגוררת בו ולאחר מספר אסיפות דיירים, החלטנו שחייבים לחדש את סימון החניות בבניין שלנו שמונה כ-12 חניות, כאשר לכל הדיירים שלנו מקום חניה מוקצה.

חיפשתי באינטרנט חברה לסימון חניות והגעתי לאתר סמן, כאשר תוך זמן קצר לאחר הפניה קבלתי מענה מהיר ומקצועי עם הצעה שהועברה לוועד בית לעיון.

מקווה מאוד שהתשובה תהיה חיובית ונתחיל עבודת סימון חניה אצלנו בבניין.

הילה, רעננה

 

אנו חברת ניהול ואחזקות ממרכז הארץ ולאחרונה חיפשנו אחרי חברת סימון לצביעת מקומות חניה במספר מפלסים בבניין משרדים במכרז שאנו משתתפים בו.

עד עכשיו התנהלנו מול חבורת שונות לסימון וצביעת כבישים וחניונים , כאשר לעיתים קרובות היינו צריכים להמתין הרבה זמן לקבלת מענה והצעות מחיר, כאשר הזמן הוא חשוב ואף קריטי בעת הגשת מכרז ודרך האתר סמן קבלנו מענה בצורה מהירה והצעת המחר שהתקבלה הייתה מאוד מדויקת שלא צריכה שם עדכון, דבר שמאוד חשוב עבורנו.

המכרז הוגש ואנו ממתינים לתוצאות 🙂

גיל, גבעתיים