סימון חניות בבניין משותף, עבודות תמרור בכביש, סימון חניון ציבורי בתל אביב, חידוש צבע חניות תת קרקעי, סימון חניות נכים במגרש חניה, סימון שטח עבודה

כשיש מקום מוגבל לחנייה, ממש קשה למצוא מקום. אנחנו יודעים שחניה יכולה להיות חוויה מלחיצה ומתסכלת ואנחנו כאן כדי לעזור! אנו מסמנים חניונים ואזורי עבודה בבניינים משותפים, חניונים ציבוריים וחניונים תת קרקעיים בשילוט מקצועי כדי להקל על חייכם. עם פתרונות השלטים הזולים הקיימים בשוק, קיימת אפשרות לעזור לנהגים למצוא מקומות במהירות ובקלות!

חניה היא נושא משמעותי בסביבות עירוניות בהן יש כמות עצומה של חניונים. יש גם סוגים שונים של חניונים. למשל, החניון יכול לשמש לשימוש הציבור, לאנשים עם מוגבלות או סתם לעובדים. כדי לפתור בעיה זו, פיתחנו טושים עמידים בעלות נמוכה שקל להתקין ולהסיר. סמנים אלו נועדו לזהות את מקומות החניה השונים לפי צבע ואותיות.

חניה מעולם לא הייתה קלה כל כך.

עבודות חניון ותמרורים פועלות כבר למעלה מ-15 שנה בתחומי סימון חניות בבניין משותף, חידוש גוון חניונים תת קרקעיים, סימון חניות נכים בחניון וסימון מתחם עבודה. יש לנו ידע מצוין בסימון מקומות למכוניות, הולכי רגל ונכים. כמו כן, יש לנו ניסיון לתחזק את כל סוגי הסימונים לאורך זמן. עבודות חניה ותמרורים מבטיחות איכות, זריזות ומקצועיות

אין מי שיעזור לכם למצוא חניה באזור עמוס וצפוף. כדי להקל עליך, יצרנו אפליקציה שתעזור לך למצוא את מקום החניה שלך ותדריך אותך אליו. האפליקציה מאפשרת למצוא את מקום החניה הקרוב, הזול והבטוח ביותר. אתה יכול גם לראות כמה זמן נשאר למקום החניה שלך.

אנו חברה המתמחה בסימון חניונים, חניונים ציבוריים וחניונים פרטיים. עשינו עבודה עבור לקוחות בפריסה ארצית.

Saman.co.il  הוא פתרון הסימון המקצועי לחניונים ציבוריים, פינות עבודה, חניות נכים ועוד. עם Saman.co.il,  יש לך את היכולת ליצור במהירות שילוט מקצועי שיכול להתאים לצרכים שלך. הצבעים של חברות שונות בשוק הסימון בדרך כלל ידידותיים לסביבה ומחזיקים מעמד עד 3 שנים גם באור שמש ישיר! חבורת אלו מציעיות משלוחים ברוב אזורי הארץ בתוספת תשלום ולעיתים גם בתעריפים תחרותיים בהזמנות גדולות.

חניה היא אחד החלקים המלחיצים ביותר בחיים המודרניים. אדם ממוצע מבלה 15 דקות אם לא יותר בחיפוש אחר מקום וגם עלויות חודשיות לא מבוטלות. הפתרון של מספר יזמיות בתחום זה עוזר למצוא חניה המופעל על ידי בינה מלאכותית, עוזר לך למצוא את המקום המושלם תוך שניות, עם שיעור דיוק של כ- 95% ואלפי נהגים ברחבי העולם כבר משתמשים בפתרונות מסוג זה.

חניה זה כאב. כשאתה מחוץ למשרד, אתה צריך לחפש מקום. וכשאתה מוצא אחד, אתה צריך לזכור היכן הוא נמצא. אפליקציית החניון הזו פותרת את הבעיה בכך שהיא אומרת לך היכן נמצאים המקומות, מציגה את המרחק שלהם מהמיקום הנוכחי שלך ורישום מחירים. על ידי צמצום בזבוז הזמן שלך בניסיון למצוא מקום, אתה חוסך טונות של כסף על דלק ולא צריך עוד לדאוג לגבי כרטיסי חניה או קנסות.

כשהחניה הופכת למצרך, תאגידים צריכים למצוא דרכים יצירתיות לבדל את החניונים שלהם מהמתחרים. לחברתנו יש פתרון שמביא לשולחן הזדמנות מיתוג חדשה – מיתוג החניה שלכם.

חברתנו מתמחה בסימון חניונים במבנים משותפים, פינות עבודה, או חניונים ציבוריים עם שלטים הנראים בבירור. המוצרים שלנו זולים וחסכוניים, מחזיקים מעמד לאורך שנים ללא תחזוקה וקלים להתקנה. אנו מציעים מגוון פתרונות עם ערכות צבעים שונות לצרכים שונים.

הדרכים הנפוצות ביותר לסימון מקומות חניה הן באמצעות צבע או באמצעות התקנת קווים מצוירים על הקרקע. הפתרון החדשני שלנו הוא שימוש בתאורת לד לסימון חניות נכים, אזורי עבודה ואזורים חשובים נוספים. מותקנים במגרש חניה, האורות הללו גלויים למרחק של עד 3 ק"מ. זה מאפשר לנהגים להימנע מהתנגשויות פוטנציאליות עם הולכי רגל או כלי רכב אחרים.

ניהול מקומות חניה הוא משימה מייגעת וגוזלת זמן לכל עסק. למעשה, נדרשות עד 40 שעות שבועיות לנהל חניון בודד. הפתרון שלנו מקל על תהליך זה למנהלי חניונים עם שירות סימון החניונים החכם שלנו. צוות הטכנאים המקצועיים שלנו פוקדים את מיקומכם ומניחים שבלונות על הקרקע עם צבע איכותי על בסיס מים המובטח עד 12 חודשים.

סימון חניונים בפתרון אלגנטי ויעיל הוא דרך מצוינת ליידע אנשים היכן הם יכולים לחנות. אנו מציעים מגוון של סימוני חניה קלים להתקנה, מגבירים את הנראות, שומרים על ניקיון ומספקים דרך יעילה יותר לניהול החניה שלכם.

אחד הדברים הכי מתסכלים למצוא בחניון יכול להיות מקום חניה. במיוחד אם אתה מחפש מקום מושבת. גרוע מכך, אם אתה ממהר, זה יכול להיות קשה למצוא.

מקומות חניה קשים להבחנה ממרחק ולעיתים קשים לאיתור. הפתרון שלנו, מערכת סמנים, מאפשר לנהגים לזהות בקלות מקום חניה מרחוק.