סימון וצביעת חניון מקורה

סימון וצביעת חניונים
סימון וצביעת חניונים

סוגי חניה שונים קיימים היום לרשותם של ציבור הרחב, אם זה חניות פרטיות, חניות של מגרשים בבניינים משותפים עבור דיירי הבנין, חניות המופעלות ע"י מכפילי חניה בעיקר בפרויקטים תמ"א 38 (אך לא רק), חניונים מקורים וחניונים תת קרקעיים, כאשר ללא קשר לסוג החניה שיש ברשותכם, תמיד קיים צורך בתחזוקה נכונה ואפקטיבית של חניות אלו במטרה שישרתו את הציבור הרחב, עבורו חניות אלו מיועדות.

אחד הנושאים החשובים לתחזוקת חניות תקינה היא כמובן צביעת מקומות חניה בצורה נכונה ומדויקת, ששטח החניה יהיה ברור גם בתנאי מזג אוויר סוערים ובמיוחד אם מדובר על חניות נכים.

סימון חניה בצבע מתאים ועמיד לנתאי מזג אוויר הינם תנאי הכרח לביצוע פעילות לסימון מקומות חניה.

חבורת וקבלני סימון וצביעת כבישים בדרך כלל מצבעים את פעילות התחזוקה של חניות בחודשי אביב, קיץ וסתיו, כאשר בחורף בדרך כלל ניכרת ירידה בביקושר לביצוע סימוני כבישים וחניות בגלל הגשם, כאשר בשלב זה ניכר ביקוש לשירותי סימון עבור חניונים וחניות תת-קרקעיים וחניונים מקורים וזה לא במקרה.

למעשה פעילות הסימון עוברת למקומות סגורים או מקורים בגלל השפעת הגשם על אופן ביצוע עבודת הסימון, כאשר אחד מהתנאים החשובים הוא כמובן שטח חניה נקי ויבש על מנת שצבע שמשמש עבור פעילות הסימון חייב להתייבש ולהפוך למוצק ועמיד בפני תנאי מזג האוור וגם לא להימחק או להימרח, כאשר רכבים רבים נושאים על סימונים אלו בצורה מתמדת.

כאשר פעילות צביעה וסימון של חניות מתבצעת בחניון מקורה, בדרף כלל המקום מתאוורר בצורה טובה בגלל שהחניון המקורה בדרך כלל לא כולל חלונות – דבר שהוא מאוד חשוב עבור צוותים של קבלני צביעה וחברות לסימון חניות וכאשר מדובר על חניונים תת קרקעיים, למעשה אפשר להבין שהשטח מתאוור בצורה אחרת לחלוטן ולכן יצטרכו עובדי צוותי סימון לעבוד עם מסכות ומשקפי מגן על מנת להגן על עצמם ולא לשאוף אדי צבע – למעשה מדובר כאן על בטיחות בעבודה.